петак, 23. јул 2021.

Poklonska: Na Kosovu je izvršen genocid nad srpskim narodom

 

Natalija Poklonska

Natalija Poklonska
Izvor: Alo


Specijalna tužiteljka sa Krima, "u svetu poznata kao 'Putinova čelična lejdi' Natalija Poklonska poručila je Srbima da budu strpljivi jer će kao što su se Krim i Sevastopolj vratili Rusiji, i Kosovo u nekom trenutku potpuno vratiti pod okrilje Srbije", piše Alo.

Poklonska, koja je i poslanica Putinove Jedinstvene Rusije, trenutno boravi u Beogradu.

“Kosovo je za Srbiju isto što i Krim za Rusiju. Krim i Sevastopolj su srce i duša ruskog naroda i pravoslavlja pošto je drevna Rusija u Sevastopolju primila hrišćanstvo. I na Kosovu i Metohiji je kolevka srpske duhovnosti, vekovima stari manastiri se tamo nalaze.

Moram posebno da naglasim, da je na Kosovu i Metohiji izvršen genocid nad srpskim narodom. Izvršena je spoljašnja intervencija s ciljem da se iščupa glavna arterija srpske države iz njenog tela. I baš zato kažem - Kosovo i Metohija su Srbija, kao što su Krim i Sevastopolj - Rusija, i Kosovo i Metohija će se vratiti Srbiji, kao što je Krim vraćen Rusiji”, rekla je ona u intervjuu za dnevni list Alo.

Poklonska je navela da dobro razume tu vrstu emocija, budući da je Krimčanka i da je Krim za nju uvek bio ruski i kada je bio u sastavu Ukrajine.

“Mi smo uvek govorili ruski, razmišljali ruski, a kada je Krim dobio mogućnost da bira gde će da bude, izabrao je svoj put. Srpskom narodu, koji je vrlo hrabar narod, jer Srbi - to su muškarčine, želim da što pre Kosovo i Metohija budu u sastavu Srbije i da svaku eventualnu agresiju možete da odbijete bez problema”, kazala je ona.

“Moje poreklo delom je iz Kneževine Vlaške - tamo je bilo dosta Srba, Rumuna, Bugara i drugih - ali moji koreni su srpski. Ponosna sam na to, mnogo volim Srbiju i Srbe! Srbi i Rusi su zaista kao jedno i jesu zapravo isti, slovenski narod. Mi se savršeno razumemo. Jedva čekam da obiđem veličanstveni Hram Svetog Save, bila sam već u Crkvi Svete Petke na Kalemegdanu i oduševljena sam. Ona kao da u nekoj minijaturi oslikava svu lepotu hrišćanstva i pravoslavlja. Zaista prelepa crkva, nahranila me je pozitivnom energijom i radošću”, rekla je Poklonska navodeći da je očarana gostoprimstvom srpskog naroda prema Rusima.

Нема коментара:

Постави коментар

Srbski tragovi po Rumuniji

Kada nas Srbe hoće da uvrijede kažu nam da smo Vlašine. Izgovore to onako baš sočno i punih usta. Vlašina je uvećanica (augmentativ) od rije...